پیام تبریک نوروزی مشترک قالیباف، حدادعادل و ولایتی به ملت شریف ایران/ بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌شنویم
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

 

پیام تبریک نوروزی مشترک قالیباف، حدادعادل و ولایتی به ملت شریف ایران/ بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌شنویم

IMG10251190 - Copy

مرد عمل: محمدباقر قالیباف ،غلامعلی حدادعادل و علی اکبر ولایتی با صدور پیام مشترکی به مناسیت تحویل سال ۱۳۹۲ تاکید کردند: دولت جدید که با اتکا به الطاف حضرت حق، حمایت­های رهبر فرزانه انقلاب و آرای شعورمندانه شهروندان در حماسه خرداد ۹۲، متولد خواهد شد می بایست با برداشتن گام­هایی رو به جلو کشوری در تراز ملت رشید ایران بسازد و در این راه، بازگشت و فروکاستی وجود ندارد از همین روست که حماسه سیاسی انتخابات آماج مکر و کید دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی است و ان شاءالله به فضل الهی این مرحله دشوار نیز با درایت و تدبیر سپری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ائتلاف سه گانه، متن کامل پیام نوروزی مشترک حدادعادل، قالیباف و ولایتی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی
از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

نوروز طلیعه دگر شدن است و دیگر بودن و ایرانیان با آرزوی روزگاری روشنتر آن را به پیشواز می‌­روند و به جشن می­‌نشینند. در روزگاری که تحولات منطقه نوید بخش رهایی مستضعفین از زیر یوغ ستم و استکبار است و «بوی بهبود ز اوضاع جهان» می شنویم ایران عزیز در آستانه انتخابی تازه است تا گامهای خود را در دهه عدالت و پیشرفت با سرعت و قدرت بر دارد.

ائتلاف سه گانه اصولگرایان با هدف کاستن از دامنه اختلاف­ها و افتراق­ها، مقدمات اتحادی را میان دلسوزان و علاقمندان جمهوری اسلامی فراهم آورده است که با عبور از حاشیه­‌های ماه­ها و سال­های اخیر، آینده ای توأم از طمأنینه و آرامش را برای مردم عزیزایران ایجاد کند. یعنی فراهم آوردن توانایی­های تازه، به خدمت گرفتن امتیازت دولت­های قبلی و فرو گذاشتن و زدودن نقاط ضعف و اشکالات آنها.

دولت جدید که با اتکا به الطاف حضرت حق، حمایت­های رهبر فرزانه انقلاب و آرای شعورمندانه شهروندان در حماسه خرداد ۹۲، متولد خواهد شد می بایست با برداشتن گام­هایی رو به جلو کشوری در تراز ملت رشید ایران بسازد و در این راه، بازگشت و فروکاستی وجود ندارد از همین روست که حماسه سیاسی انتخابات آماج مکر و کید دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی است و ان شاءالله به فضل الهی این مرحله دشوار نیز با درایت و تدبیر سپری خواهد شد.

“ائتلاف برای پیشرفت” آرزومند سالی توام از شادکامی و پیروزی برای مردم بوده و امیدوار است که وجود این اتحاد و همگرایی کم سابقه در تاریخ حیات سیاسی ایران موجبات کاهش یافتن بداخلاقی های محتمل و ناکامی چند باره فساد، فتنه و انحراف در فصل انتخابات را فراهم آورد و از همه فعالان حاضر در صحنه نیز می خواهد که با عمل به فرامین ولی امر مسلمین و حرکت در چارچوبهای قانونی در چنین مسیری گام بردارند.

محمدباقرقالیباف، غلامعلی حدادعادل، علی اکبر ولایتی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 106
بازدید دیروز : 128
بازدید هفته : 237
بازدید ماه : 234
بازدید کل : 55862
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1